Magyarországon gyorsabban veszítenek értékükből az autók?
Magyarországon a 3 éves autók ára az eredeti vételárhoz képest átlagosan csupán 59 százalék, míg az unió többségében közel tíz százalékkal magasabb ez az érték.
Magyarországon a 3 éves autók ára az eredeti vételárhoz képest átlagosan csupán 59 százalék, míg az unió többségében közel tíz százalékkal magasabb ez az érték.
Még mindig a német márkák uralják a használtan behozott autók piacát, azonban nagyon rákapcsolt tavaly a Hyundai és a Kia párosa, amik ráadásul sokkal fiatalabb autókkal szerepelnek a behozatali statisztikákban.
Ilyen a piac, most használtan is megérheti hétüléses autót venni. Eladóként persze megint más a helyzet.
A két legnépszerűbb típusra közel hárommilliószor kerestek rá negyed év alatt a legnagyobb használt autós oldalon.
Bezzeg az SUV-k, azok most használtan is jól tartják az árukat.
Megtört a használtautó-piac lendülete az első három hónapban. Az elsődleges forrás, a használtimport jelentősen visszaesett a tavaly 24 százalékos növekedéshez képest.
Melyik középkategóriás modellnek a legjobbak a hibamutatói mostanság?
Hiába járhat akár letöltendő büntetés is az óratekerésért, a visszatartó ereje gyakorlatilag nulla.
Mind az újautó-importőrök, mind a legnagyobb használtautó-kereskedő cégek 10 százalékos növekedést várnak saját piaci szegmensükben az idei évre. A javuló pénzügyi mutatók mellett, a nagyon elöregedett autópark is hajtja a cseréket.
Bár nem vagyunk kifejezetten kabriós ország; nyáron túl meleg van, télen túl hideg a nyitott karosszériás autózáshoz, azért egyre többen keresgélnek ilyen járműveket is.
Idén január elsejétől akkor is kötelező vagyonszerzési illetéket fizetni, ha külföldi tulajdonostól vásároltunk egy autót.